Nyår. Tagga Åre, död eller levande!

Mitt förra nyår var sjuukt bra, men det här vart fan ännu bättre! Eftersom det verkade ganska dött i Östersund bestämde jag och 7 andra tjejer oss för att dra upp till Åre istället. Det skulle egentligen kunna ha blivit hur dyrt som helst, men vi hade flyt som fan. Gratis boende, skjuts dit och hem och knytis med maten!
Vi kom dit strax efter 3 igår och började packa oss till rätta. Sedan började vi även med den sinnessjukt goda maten! Kött, klyftpotatis och bea. Och kladdis till efterrätt också :)
Senare på kvällen åkte vi in till torget i Åre. Min klocka gick tydligen fel så jag missade nog 12slaget, eller jag va ju där men jag fattade aldrig när det var... Men det va superkul ändå! Efter det följde vi med ett gäng killar från sthlm och festade i en mkt nice lägenhet dom hade :)
& idag var det ju första dagen på året, vilket betyder att Emma och Lisa fyller 18!! Vi firade dom med lite mysig frukost och presenter :) Vi åkte från åre strax efter 3.

















Tack till brudarna som gjorde hela resan så lyckad!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0