Måndag igen

Skoldagen kändes okej, lika bra att sätta igång och få allt överstökat!
Efter skolan gick jag och fixade busskortet. Åker nu gratis överallt i hela Jämtland fram till sommarlovet, soft! Sen lämnade jag in min pulsklocka som har damp och så köpte jag en pilatesboll! Superbra, ska göra ett program ikväll tror jag. Tänkte nog träna på den en stud varje dag utöver gymmet/längdskidorna. Wihoooo sånt här är ju skitkul, att vara lite PT och sen ha sig själv som offer moahaha ;)
Idag har jag egentligen vilodag, men jag råkade se att dom gjorde nya spår imorse så det går helt enkelt inte :) Och jag måste faktiskt tillägga att jag är mycket nöjd med dagen kost, extremt nyttigt faktiskt. Det "nya livet" flyter på :D


Ni vet mina 550 tuggummin som jag hade efter Egypten i höstas? DOM ÄR SLUT NU!!! Alltså vad hände? + att jag köpte andra tuggummin under tiden, som även dom är slut... Jag måste köpa nya älsklingar om jag ska överleva sockerförbudet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0