Dag 1, av typ 62?

Jag har kommit på en sak ganska nyligen, ni måste ju tro att det är något fel på mig som inte rasar i vikt? Eftersom jag tränar så mycket och har skrivit och lagt ut bilder på nyttigheter alltså.. Sanningen är den att jag tränar lika mycket som ni tror, kanske ännu mer. Men det är med kosten är ett jävla hinder för mig. Ibland får jag nåt ryck och är lite nyttig, men oftast misslyckas jag. Gottigris och matälskare som jag tyvärr föddes som...

Så därför börjar jag mitt nya projekt nu hehe.. Inget superseriöst kanske men en hel del nya regler! Jag är arg på mig själv nu, att jag tränar så mycket och sedan bara äter ikapp allting. Jag snackar inte om mat nu, utan om onyttigheter som förekommer för ofta. Och jag är som många andra, äter godis och sen får jag dåligt samvete om jag kvällsfikar. Hur töntigt är inte det? Sluta med godis och börja kvällsfika förfan :) 
Kroppen behöver inte socker som förekommer i godis och liknande, så jag ska verkligen försöka att utesluta allt sånt nu. Detta kommer att bli äckligt jobbigt, men jag ska göra mitt bästa. I 9 veckor från och med idag, men vissa undantag. Det kommer alltid stunder då man kanske inte kan undvika en fika eller så, men ni fattar helheten. Jag har skrivit en lista med punkter om varför jag inte ska äta socker. Den ska jag läsa när jag sitter och lipar efter godis haha. Det har redan blivit typ 60 punkter! Dock lägger jag inte ut dom med tanke på den grovhet dom flesta innehåller.. sandystyle...

Jag skulle faktiskt vilja påstå att jag ska vara hälsosam nu. Om det funkar med kosten kanske jag kan dra ner på träningen också. Jag känner bara för att göra allt detta nu så jag slipper få panik inför sommaren sen! 
I veckan ska jag även införskaffa mig en plilatesboll. Jag ska faktiskt börja bygga upp min kropp på ett bra sätt nu, inte bara springa för att bli smal. 

Så i helhet kommer mina 9 veckor från och med nu se ut såhär: Inget socker eller onödigt fett, bättre träning= hälsosamt och förhoppningsvis snyggare kropp.... Hoppas ni fattar att detta inte är något farligt bantningsprojekt, utan ett hälsosamt projekt min kropp kommer att må bra utav. 

 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0