0,6- årets umgängeskvällar och fester

Jag tillhör typen som verkligen ogillar att bara sitta hemma en helgkväll med familjen. Inte för att det är något fel på dom, men helgerna är för dyrbara för att lägga på något man inte vill. På helgens kvällar mår jag alltid bäst av att vara med mina vänner.. Jag är däremot inte typen som behöver vara på fetaste festen varje helg, men bara få umgås är otroligt viktigt för mig.

Under året som gått har jag spenderat många kvällar med kompisar. Det har varit allt från middagar, skräckfilmer, sconesbak till fester och liknande. Jag som är träningsfixerad borde ju egentligen hata fester eftersom man både går upp i vikt utav det och det förstör träningen. Men eftersom det är så otroligt kul om det blir en lyckad fest så är det värt det, i lagom mängd! :)

2010 hade verkligen inte blivit lika lyckat utan dessa kvällar, så tusen tack till alla som har medverkat i dom!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0