när man är hemma själv får man vara hur nyttig man vill

Inatt sov jag hemma själv och det var superskönt! Knäpptyst, kanske läskigt egentligen men jag njöt! Gick omkring och slängde saker omkring mig hela kvällen utan att någon tjatade på mig att plocka upp. Jag lagade även min egen middag utan att någon kunde kommentera vad det blev, jag var nöjd och det var det viktiga! Jag längtar faktiskt en aning tills man får flytta hemifrån. Då blir allt i livet upptill än själv, känns som att det passar mig ganska perfekt!

Idag iaf så var jag dum nog att inte ta med mig skidkläder till skolan fast jag fattade att det skulle bli skidor. Så jag gav mig ut i innekläderna, och det funkade ju! Vart glatt överraskad hur sjukt bra skidspår det är i ÖSK. Jag har ju gruvat mig lite när det gäller skidåkningen när jag flyttar, eftersom det kommer bli längre bort än vad jag har nu. Men det blir ju klart värt det! Jag kommer nog dö träningsdöden när jag har flyttat med tanke på att jag kommer få mer tid över, närmre till allt och jag är galet sugen på att införskaffa mig ett par rullskidor också! Aja nog om det, jag ska sluta plåga er med min träningsmani. Fast innan jag slutar måste jag bara säga att benet har mått helt okej i veckan. Mamma är min nya personliga massör :)

Ikväll planerar jag att göra mycket nytta. Träna inför Svenskaprovet, börja på feken och skriva på idrottsuppgiften. Jag ska även fortsätta med mitt engelska tal, "5 saker jag vill göra innan jag dör". Känner mig ganska djup när jag skriver om det, men det är riktigt kul faktiskt! :)

Halv 8 hos Sandy. För att rotsaker i ugnen kanske är den bästa middagen jag gjort på länge!


Alla hjärtans dag har passerat och på NEU hade dom fixat med godis, mys som dom är! Jag tog några och la dom i en låda när jag kom hem. Ska plocka fram dom en vacker dag, när alla andra sucktar efter godis ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0