we love HELG!

Kom nyss in från en springtur, härligt härligt men farligt farligt! haha. 7 km utan skavsår, lycka!! Och sen 200 sit-ups på det. Känns bra efter en svull helg som denna :)
I fredags va vi lite brudar här som åt kräftor till middag, gälet gött! Sen lyssnade vi på good music, degade i soffan mm.. Yes jag somnade i Lisens knä och vaknade av att jag ramlade när jag spelade hokey? I min dröm alltså hehe..
I lördags vart det brudmiddag igen, fast med andra brudar. Väligt trevligt det också! :)

Helgen har också bjudit på lite nyinförskaffade prylar!
* Ny dator! :O fett skönt. Men det är inte jättebra så jag ska bara ha den ett tag tills jag köper en ny, och då tar mamma och pappa över denna. finfint
* Iphonedocka(alltså ljud för er som inte fattar). Sjukt bra va det, och jag betalade hela sjävl, jodå :)
* Jacka från vila. Behövde en höstjacka :)
* leggings från vila, hål i mina gamla.
* sprottopp, kändes sportigt och bra!
* sprotlinne från nike, jag behövde verkligen ett nytt!
* Iphoneskal.

Har säkert glömmt något också men aja, jag är nöjd iaf :)
Nu ska jag gå ner och fortsätta baka bröd haha. Sportfrallor typ, jag måste ha det innan träningarna för annars svälter jag ihjäl. Det är fan ett problem när man ska träna vid 5/6 tiden och inte åker hem emellan. Och om skollunchen är äcklig är man ju körd. Kanske blir lite tråkigt med sportfrallor också eftersom jag inte kan ha nåt pålägg men bättre än ingenting! :)




Kommentarer
Postat av: sara

gött med kräftorr!!!! (tror jag)

2010-09-06 @ 18:55:28
URL: http://picknickpojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0