stadium kan ta sig litegrann!

Sporttejp, vet ni vad det är? Ganska logiskt, en tejp man har när man sportar. Men tejp, vad är det? Jo nåt med klister på. JUSTE KLISTER! Det verkar ju stadium har missat vad det är på sina sporttjeper! Jag har köpt två olika sorter nu och den ena flög ju typ av huden när man blåste på den(ne men ungefär) och den andra knövlade ihop sig efter att jag hade sprungit i 25 minuter. Åhh nu är jag deprimerad, jag bara måste hitta en sporttjep med rejält jävla mycket klister på så jag kan börja springa långt igen. Fan att min gammla tog slut... RIP my real sporttejp med riktigt jävla KLISTER!!

Föresten måste jag bara säga att det är sjukt mkt skönare att träna ute i mörkret nu när alla lampor lyser. Igår cyklade jag en av mina rundor sent på kvällen. Tvärmörkt, men massor av lampor i stan. Mkt skönare på nåt sätt, men jävligt mkt farligre också när det på vissa ställen inte finns lampor så man inte ens ser vägen. Då kan det ju hända att man är nära på att bli överkörd av en taxi och att man är nära på att köra över en katt hehe.. Jag måste fan skaffa mej en hjälm tids nog varesig jag vill eller inte. Snart är det inte ens nära att jag blir överkörd liteöverallt, utan då blir jag det och jag vill inte ha en hjärnskada för då kommer jag aldrig mer kunna cykla hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0