snälla ge mej inga sötsaker!

Om ni läste mitt förra inlägg så vet ni att jag har bakat sportfrallor ikväll. Och dom blev väldigt goda! Men jag brännde mig på plåten så jag är ett inte så snyggt brännmärke på armen nu. Fast det är lite tufft för jag ser ut som x-man :)
Nu sitter jag uppe på mitt rum och surar över att mamma och pappa äter min jävla favoritpaj(maxis blåbärspaj) med massa go sås och grejer. Och sen hade dom köpt glass till mej också. Men jag ska fan inte ha för det är söndag och det är skärpning! Okej det är väll snällt av dom att köpa hem gosaker men jag är trött på det nu. Allt skulle ju va så mkt lättare om man inte ens hade något hemma liksom! Men icke, har man svull föräldrar får man fan stå på sig!
Jag har iaf bokat in mig på spinning imorgonkväll. Shit det va mer än 10 veckor sen jag gick på det!
Aja jag gör tidig kväll så jag slipper tänka på blåbärspajen och är utvilad tills imorn! ;) Älskade I-landsproblem<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0