sandy har problem

& det är lätt sagt, jag älskar godis och hatar träning........ Ne okej jag hatar inte alltid träning, men nu gör jag det! Fyfan va tråkigt det är, man vill ju bara dö och aldrig mer dra på sig träningskläderna igen.. Åh jag har slarvat som fan, åkte hem tidigare från träningen i torsdags och igår sket jag i den helt, och om det fortsätter att regna ute blir det ju inget idag heller. & pappa fortsätter att köpa godis i massor till mej, ajaj.. Jag har alltid missbrukat godis, det är ingen nyhet. Men jag brukar aldrig slarva med träningen, så nu är jag fan skakig över mig själv. Hoppas det bara är en kort svacka för annars vet jag fan inte vad jag gör..
Hahah vilka problem jag har. Ni ska bara veta hur avundsjuk jag är på er där ute som tränar tre gånger i veckan och sen nöjer er med det, äter som vanligt osv.. Hur klarar ni det?! Jag fattar inte.. Men jag vill fatta, och jag vill lära av er! För jag har bestämmt mig för att börja träna tre gånger i veckan och äta som vanligt!!... När jag blir 25 år. Eller kanske 30? Men jag är bara 17 vilket betyder att det bara är att bita ihop och köra på, haha va hemskt det låter! Menmen det blir nog bra snart! :)


Okej under tiden jag skrev inlägget har det slutat att regna så jag drar på mig mina satans träningskläder och sticker iväg på en cykeltur nu.. Och hoppas att jag har kommit på hur underbart träning är när jag kommer hem! För just nu är jag väll kanske inte lika pepp som bilden visar hehe... nej detta kallas tvångsträning, oskönt och illa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0