sandy gillar överraskningar!

Idag har varit på stan med mina päron. Jag köpte nya jeans. Jag och mamma hade en deal att om jag köper ettpar på gina så ska hon köpa ettpar till mig från JC eller Gabriel. Så nu har jag alltså gjort min insats, så kör vi hennes på fredag! :) Och sen när pappa kom in till stan gick vi på cykelogen för att köpa lampor till min cykel. Dom hade ettpar jävligt fina racercyklar där så vi kollade lite bara för skojs skull. Jag fick prova en bara för att få drömma lite. Och sen när jag kom tillbaka in sa mamma och pappa att dom hade bestämmt sig för att dom ville ge mej den! Jag vart såklar asglad men jag känner mej som en jävla snorunge också. Men jag hade ju verkligen inte förväntat mig det så jag är ju inte så skitig som det låter. Det är ju lite svårt att visa uppskattning när man får sånna där stora grejer helt random, men jag har erbjudit dom att jag kan hjälpa till med vad som helst. Mamma sa att jag kunde få hjälpa henne att tona håret, haha fyfan det va ju nästan hemskt. Ja mamma, jag kan tona ditt hår tills du är 200 år som tack!!

Så vi ska hämta den på fredag, inställd och klar. Jag köpte även en hjälm... Jag är fortfarande emot det men jag tar hellre att se lite störd ut än att riskera mitt liv. Och det kommer inte se lika dumt ut när jag har en rikgit träningscykel heller :) Jag hittade ingen exakt blid på cykeln men ungefär i denna stil är den. Eller typ mer svart och inget rött. Aja jag kan ta en bild på den sen när jag får hem den :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0