mysfika!

Imorgon är det fredag, helt gälet. Både bra och dåligt, lite läskigt att tiden går så fort ändå!

Idag var det en rätt slapp dag i skolan, skönt! Och Rebecca va tillbaka efter den livsfarliga äckelsjukdomen köretelfeber. Jag får panik bara jag hör det ordet! Jag hade det i 8an och fick därmed ett skitliv, fick inte träna på 3 månader... Kan ni tänka er Sandy utan träning så länge? Ne juste, jag vart alltså rätt förstörd av det!
Men iaf så gick jag lisa josse och rebecca och fikade efter skolan för att fira att hon är tillbaka! gött och mysigt!
Dagens nackdelar är att jag tog ut helgen i förskott igen=fika och godis. + att jag sket i träningen. Fast det va egentligen bra för jag måste ha en vilodag i veckan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0