mitt nya hem om kanske 8 månader? jihoooooo!!

Idag har jag varit och kollat på mitt framtida hem från utsidan!! Kanske lite tråkig färg på just våran lägenhet men fan det kan man ju inte påverka, kommer ju bli kalasnice inne i den istället! :D Åh jag längtar som fan, fast det är lite svårt att fatta. Och okej lite trist att lämna huset som jag har växt upp i, men jag kommer inte sakna Ås för det suger när man är 17 år, 17 år i standen juee!
Okej jag ska börja peppa med fördelarna!

* Mitt i stan, aldrig mer buss för jag bor granne med allt man behöver
* Det tar 2 minuter till golds, OMG det är ju lite för bra för att vara sant!!
* Jag kan va ute hur länge som helst på helgerna för jag behöver inte passa busstider, och jag råkar vara 18 då chalala
* Vi ska bo i en 5:a, så det kommer finnas bra med utrymme.
* Jag bor galet nära skolan, om man går genom campus är man där på nolltid.
* Allt blir ju nybyggt vilket förhoppningsvis betyder att det kommer va jävligt snyggt.
* Jag får desgina mitt eget rum helt och hållet.
* Jag kommer närmre ÖSK så jag kan åka skidor som dom coola där på vintern.
* Jag kommer bli lycklig som fan, haha!


Såhär kommer det se ut när allt är klart!

Kommentarer
Postat av: sara

tkr du kan lägga till en punkt..



* Jag kommer bo as nära min supercoola kompis Sara

2010-09-16 @ 22:52:40
URL: http://picknickpojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0