men äntligen!

I mitt förra inlägg eller när det va klagade jag ju på träningen. Men jag stack ut och cyklade iaf. Det sög, det började regna också.. Men så idag äntligen gick träningen hur bra som helst! Kalorierna flög av min kropp och pulsen va skyhög utan att jag knappt märkte det. Underbart förfan! Så nu har jag tänkt om igen, taggat som fan. Nu glömmer vi allt som kallas vila och fokuserar på allt vad svett innebär!! moahahaha ;)

Även helgen har varit bra! I fredags efter skolan gick jag på stan med emma lisa och josse. Sen på kvällen kom karin hit, mycket mysigt! Vi åt massa gosaker och snackade om allt och ännu mer. Välbehövligt, hade inte varit med henne själv på ett tag nu så det va tipptopp! Sen i lördagskväll vart det frösökväll, inte heller helt fel :D

Nu ska jag trippa ner för trappen för lite familjefika! mmh hihi det här med att va ensambarn är som gjort för mej! Jag mår skitbra moahaha! ;) fast det är klart jag saknar syrran också, menvafan. Grett att stå i centrum själv ju ;)


Haha jag hittade en gammal bild på mej och karin! 8an kanske? aja det va tillräckligt länge sen för att det ska va okej att va fjortis, eller aa haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0