Måndag

Imorse va jag och filippa duktiga! Vi tog tidiga bussen för att åka in på extramatten. Även Linnea va duktig och stack dit. En sovmorgon som inte blev en sovmorgon, men det vare värt!

Efter att ha haft kanske världens segaste NK va dagen slut, så då gick jag runt och degade lite på stan med Lisa Emma och Josse. Det innebar att det blev mindre träningstid, bara en timme. Skönt höhöh. Jag har haft ont i mina knän ett tag nu men ignorerat det, men idag hade jag jävligt ont så det va onice. Bättre lycka nästa gång helt enkelt :)

Nu ikväll har jag hunnit med att rensa bort allt på min gamla dator, så nu äre tack och hej med den :D Jag har även kollat på Biggest loser Sverige och kommit fram till att ja, det är fan det jag vill jobba med när jag blir stor. Ha ett jävla fatcamp nånstans och få folk att gå ner i vikt genom träning och rätt mat. Skulle väll passa mej perfekt? Fyfan va kul!

Aja nog om det, nu ska jag sova bättre än vad jag gjorde inatt! så nattiiiii


brudarna får bjuda på dagens bild! Den är dock från rätt länge sen tror jag? haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0