äckelplugg förstör ungarnas liv

Eftersom jag får spykänslor av min mattebok undviker jag den ett tag till och bloggar istället!

Min helg har varit kanoners! I fredags va jag hemma själv så jag passade på att bjuda hem goda vänner. Vi va 9 st här som lagade god mat och hade allmänt trevligt.
Igårkväll åkte jag till Frösön ovanligt nog hehe ;) Där vart det godis och mys med josse och lisen!
Jag la även en timme på träningen igår, och det gick bra så in åt! Nöjd hihi :) Denna vecka har jag tränat lika ofta som vanligt, men inte lika länge. I vanliga fall brukar jag köra ungefär 2 timmar och i veckan har det bara blivit ca 1. Kanske lite längre ibland. Men i vilket fall märker jag stor skillnad, det går så sjukt mkt bättre när man kör kortare tid. I veckan har jag orkat hur mkt som helst eftersom mina ben inte har varit lika utslitna. I vanliga fall är det alltid mina ben som hindrar mig från att orka mer, dom är ju alltid slitna och hinner aldrig återhämta sig. Detta är faktiskt jobbigt, för jag vet att jag borde gå ner och träna kortare tid nu när jag har fått bevisat att det är bättre. Men samtidigt måste man ju tänka på varför man tränar, och i mitt fall är längden på passen väldigt avgörade då.. Aja det får bli som det blir! I veckan ska jag försöka att undvika vilodagar iaf!
Men när jag ändå är inne på det här med träning kan jag meddela att jag ska dra till storsjöbadet och simma nu! Yes en ny träningsform som är kanoners!

Och imorgon blir det extramatte.. Ingen sovmorgon och en svinlång dag. Svagt G i matte C, det är mitt mål just nu hehe.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0