torsdag

Som alla andra dagar fick vi sluta tidigt idag, haha :) Okej det kanske inte alltid är så men väldigt ofta iaf, men det är ju inget att klaga över! :)
Idag efter skolan stack jag ut på kanske årets sista cykeltur. Gu det är faktiskt riktigt trist att tänka på tkr jag! Det dröjer många månder nu innan det blir lite fart och fläkt igen.. Iaf så va det en perfekt cykeldag, sol, ganska varmt och det bästa av allt- nästan ingen vind! Så jag körde på, 5 mil blev det :) Så allt som allt denna höst blev det 88 mil. Får se till att slå det i vår ;) över 100 mil iaf, det får bli målet :)

Ikväll var det jag som grejade maten i huset, Falafel mm!! Nu ska jag packa inför resan som bär av imorgon, och även "semesterstäda" som mor min säger, fint namn på en hemsk sysselsättning!!

Jag avslutar inlägget med en bild från åldern då man va lite "cool" sådär. Napp och solbriller, det va tider! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0