STAY FAT WITH SANDY, IN EGYPT!

Just nu borde jag:
packa klart inför resan som bär av om ett par timmar.
raka mina ben för att vara redo för stranden imorgon!
sluta trycka i mig godis för det är fan inte ens gott längre..
gå och sova för att få iaf 4 timmars sömn inatt.

Men jag orkar inte, jag har lov och livet har inga gränser!

Men jag åker iaf till Norge om några timmar och sen bär det av till Egypten! Tredje gången gillt, jag vet vad som väntar och jag älskar't! Jag ska må så jävla gött, skita i allt. Ni får helt enkelt acceptera att jag kommer komma hem 10 kg tjockare, för nu ska jag fan må gött!!
Och jag hoppas att väderprognoserna stämmer, för då är det ju rena drömmen isf! Inte ett moln på hela veckan och strax över 30 grader, kanske är dax att negra sig då? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0