sockerfri helg?

Imorgon är det fredag, och jag blir lite ledsen i hjärtat när jag tänker på att min sockerfria helg inträffar just denna helg. Undra om jag kommer klara det? Vi får se, jag är egentligen inte helt mogen för detta ännu men aja :P

Idag blev vi klara med våran film om Verkön som ska skickas till Kanada snart, sjukt skönt(förutom att jag ser ut som ett litet gaybarn under hela filmen hehe).
Idag har jag även kört 3,7 mil på min nya cykel! Det gick väldigt bra förutom att sadeln är den smalaste och mest skavande ever haha. Senare när jag kom hem ringde min morfar och sa att han hade sätt mej, och att jag såg ut som ett riktigt proffs! haha sötmorfar, han är kanske den ända som verkligen älskar att jag tränar som jag gör :)

Nu ska jag gå ner till mamma och pappa för att bestämma vilka tapeter vi ska ha i vår nya lägenhet. Det är så sjukt svårt för det finns så mkt. Eftersom lägenheten inte ens är byggd får man välja exakt allt, varje liten detalj. Det är ju jättekul men det finns för mkt att välja på vill jag lova! Hoppas det blir bra :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0