sandy har blivit klok

Jag känner mig själv så pass väl att jag vet att jag aldrig skulle kunna sluta träna och fortsätta att äta som vanligt. Och jag vet ju också att jag måste dra ner på träningen tids nog, för det håller aldrig i längden. Så därför har jag nu gjort stora framsteg! Jag har mailat skolsköterskan och frågat om jag kan få träffa en dietist! Egentligen har ju jag stenkoll på vad man ska äta om man vill gå ner i vikt och sådär, men jag tror det blir bäst om jag får lite proffshjälp nu. Jag känner att det är dax, för mitt eget bästa. Så hoppas jag får svar snart och att det går!
Jag känner mig klok, hehe detta trodde ni inte om mej!

Och när jag ändå snackar om att jag har blivit klok måste jag göra er besvikna och dra.... till golds.... nu... hehe.. Bara 3 pass kvar innan jag gittar till Egypten nu! Nu jobbar vi ;)


Nästa vecka blir fan inga morötter alls! Då blire svull tills jag spricker, det lovar jag :) haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0