lördag/söndag

I lördags åkte vi in till Åre. Där träffade jag först Josse, Rebecca, Lisa och Emma. Sen träffade vi massa andra också, gick på max och va lite dyra med våra lyxshakar höhö. Senare gick vi även på en modevisning, haha det va både kulT och fulT ;) Efter det åkte jag med mina päron+ lite andra släktingar och åt middag på copperhill. Mm gött så man dog lite... Sen åkte vi tillbaka till stugan. Först somnade min kusin emma på min mage och inte långt därefter slocknade jag också, så det blev tidig kväll.
Vill också meddela att denna dag va 100% träningsfri, vilket inte ens va ett val utan ett tvång från mina föräldrar hehe..

Imorse vaknade jag av att min kusin Alexander kom in till mig och sa att jag hade sovit för länge.. Klockan 10, bara för att han vaknar klockan 6 varje morgon! aja det va bara att kliva upp. Åt en riktig hälsofrukost med chokladflingor, oboy, rostade mackor med marmelad och annat gött hehe. Vi åkte från stugan runt 3 tror jag. Sen när jag kom hem till Ås drog jag på mej träningskläderna och cyklade. Jag körde först med min gamla eftersom man inte ska köra så jättelångt med en racercykel i början. Men sen bytte jag och provade den nya, sjukt skön! Vilken skillnad asså. Den är lätt som en fjäder, går hur snabbt som helst och aa, mmhh jag är nöjd :)
Nu ikväll har jag bara tagit det lugnt, duschat i 1000 grader en timme och så :) ätit Ben and Jerry glass också för den delen!

Helgen har varit väldigt mysig. Och för en gångs skull tog jag inte ut den i förskott utan höll mig borta från sötsakerna tills i fredags. Sen behöver jag kanske inte ens nämna allt jag har tryckt i helgen, men det hade jag ju faktiskt planerat också! Funderar nu starkt på att ha minst en sockerfri helg, kanske köra sockerfritt ända fram till lovet? Jag kommer dö, därför kan jag inte lova något ännu.. Men jag hoppas jag finner någon inre kraft snart och hittar någon annan anledning till att leva livet hehe. Hemskt hemskt Sandy!!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0