ledig dag!

Först hade jag planer på att plugga ikapp allt innan lovet idag på min lediga dag, men det kändes jobbigt så jag åkte in på stan istället. Tog bussen kvart i 11, så lite sovmorgon iaf :) Sen skyndade jag till H&M för att köpa jackan, och som tur va var den kvar!! Så nu behöver jag inte frysa lika mycket längre! Och jag överväger att följa Rebeccas råd om att börja använda både mössa, vantar och halsduk. Skulle kanske va skönt för en kallblodig varelse som mig!!
Vi va iaf på stan väldigt länge. Gick runt och sen törners i ett x antal timmar som alltid haha. Sen efter det tränade jag också, så jag kom inte hem förns 6 ikväll.
Och nu sitter jag och har tagit ut helgen i förskott genom godis och Ben and Jerry's... Kanske borde ta fram lite plugg för att inte må allt för bra?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0