kvällsfika är kanske helt underbart

Jag mår förjävla bra just nu känner jag! Har just tryckt i mej rostade mackor och mjölk!(vardagslyx som fan!!). Och tanken på att SPEIN09B är lediga imorgon får mej lite varm i hjärtat!! 

Idag efter skolan blev det gymmet. Jag har varit lite trött på att gymma ett tag nu så jag har inte varit där så mkt men idag gick det iaf rätt bra så det va skönt. Ska dit imorgon igen och hinner förhoppningsvis köra ett långpass då :) 

Jag ska även gå på stan imorgon med goda vänner, myspys! Hoppas som fan att jackan jag har tänkt att köpa finns kvar(SNÄLLA RARA GODE JESUS).... Blir faktiskt lite ledsen i ögat om den är slut. Men det är okej att gråta!! höhö

Nu ska jag göra något jag aldrig har tid med annars. Jag ska lägga mig i min säng och lyssna på låtar som jag förknippar med bra saker, typ sommarlåtar. åh jag kommer gråta floder, för jag saknar allt vad denna sommar har varit. Men det är också därför skönt att tänka på hur bra den va! & jag ska fortsätta att tjata på mamma och pappa att jag vill fira jul på Smögen, för jag kommer aldrig klara mig fram till nästa sommar, finns inte en chans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0