jag ska stämma barnkanalen!

Vaknade upp imorse, nöjd och glad att det var lördag. Klockan va halv 12. Jag hade redan kollat ut och bestämmt att TV:n va min vid 12. Men så kom dagens första besvikelse.. Det står att det ska va de tre vännerna och Jerry men det är det ju fan inte alls!! Alltså vad håller barnkanalen på med?! Vilka tror dom att dom är?? Jag menar, jag är 17 år, jag kunde trösta mig själv med mitt godis. Men en unge på 4 år, vad ska den göra då? Den kanske inte ens får godis av sina föräldrar, och så är genom tidernas bästa barnprogram inställt! Stackars barn, helgen förstörd. Så barnkanalen jag säger bara en sak: Skärpning!! Jag har tappat min respekt för er... tyvärr.... haha

Imorse va även en jornalist från HSB här och intervjuade mina föräldrar om flytten till den nya lägenheten. Sen när vi har flyttat in ska de komma och göra en till intervju. Sen kommer dom komma med i HSB:s tidning som skickas ut i hela Sverige, haha det kommer bli kul! Första intervjun kommer med i jul och andra i sommar. Hoppas dom skötte sig och inte har skämmt ut sig allt för mkt!! 



Nu ska jag fortsätta njuta av att jag är hemma själv över dagen, äta massa skit och spela min oslagbara musik utan att någon klagar på dunket! Sen blir det även cykling idag igen, hör av mej senare kanske tjarååå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0