it's hard to sleep without you

Jag förväntade mig inte att sova speciellt gott inatt. Jag visste att det skulle bli svårt att sova utan dig. Du har ju funnits hos mig mer eller mindre varje natt sen jag va ett litet barn, och så helt plötsligt en kväll finns du inte där hos mig. Du har verkligen varit med om allt tillsammans med mig, jag har både dregglat och blött näsblod på dig under tiden jag har sovit. Jag hoppas du kommer tillbaka snart, för jag saknar dig redan min kära ÖGONMASK!...

Nog om det.. Idag efter skolan gick jag och mamma på stan och köpte nya träningskläder till mig, gött. Sen åkte jag hem och cyklade. Det gick gälet bra, höll en medelhastighet på 27 km/h om något ville veta.
Nu ska jag gå ner och laga en underbar messmörsås, kanske tänka lite på filippa och matilda medans jag gör det också. Jag måste även lägga in en lite vältanke till dom här på bloggen. Det är nämligen så att de båda har drabbats av en farlig form av digerdöden... Alltså en förkylning som aldrig verkar gå över. Jag är livrädd, och jag sörjer med er brudar! 
Ikväll ska jag va med kakis! Vi får se vad vi hittar på, det blir säkert mys! :)


Kommentarer
Postat av: flippiiis

HAHAHA sandy i love you, ät din jävla messmörssås fan! haha ett måste skämt när jag kommer hem till dig ba "vad vill du ha för pålägg på macka?" "det spelar ingen roll" "tur för vi har bara messmör"

haha den har du kört ett antal gånger, eller ja något liknande i alla fall!

2010-10-15 @ 22:09:31
Postat av: sandra

haha och det roliga är att du har gått på den varje gång!! x)

2010-10-16 @ 01:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0