fredag

I fredags hade vi matteprov, värt att garva åt för det va lite svårt sådär hehe. aa men jag har förträngt det nu :)
På hälsopedagogiken fick vi skriva upp saker som man mår bra av, sen dåligt. Vi hade även avslappningsövning i slutet som vanligt haha :) Jag älskar dom lektionerna, och läraren är ju den goaste ever!!
Efter skolan drog jag till gymmet, sliten som få. Jag kunde bara köra i 45 minuter, så illa var det.. Jag grät lite för mig själv i duschen sen för jag tyckte så synd om mig själv hehe :P
Efter det kom mina päron in till stan. Vi gick och köpte jeansen på Gabriel som jag hade blivit lovad och sen gick vi upp och hämtade min nya cykel. Sen vart mamma och pappa som vanligt orolig att jag skulle svälta(fast jag hade ätit skollunch). Så vi gick och åt en kebabrulle. Sen åkte vi hem och packade ihop lite grejer inför helgen i Åre/Kall. På vägen upp åt vi hamburgemeny på Frasses också, haha det är nånting med svull och blomqvist som passar jävligt bra ihop ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0