framgång!!

åh jag är så jeeeevla glaa! & ni kommer hata mej men jag skiter i det nu! Men jag ska erkänna alla hemligheter bakom denna vecka! I söndags tänkte jag som alla andra söndagar att det skulle bli en extremt nyttig vecka. I vanliga fall brukar jag hålla i det fram till tisdag/onsdag nångång. Sen är det så sjukt tråkigt att va nyttig så då skiter jag i det, lassar på massa mat bara för att det är gott. Men så plötsligt kom vecka 42, veckan som visade sig gå hur bra som helst! Jag har kört hårt på dieten och tränat som alltid. Sen igår hade jag min lilla "invägning" som jag brukar ha efter en vecka för att se hur det hade gått. Jag va fan nervös eftersom jag visste att jag hade gjort mitt bästa och om inte det skulle ge resultat skulle ingenting göra det. Men det hade det gjort! 2,5 kilo på knappt en vecka! Okej att det kan ändras nåt kilo sådär beroende på om man nyss har ätit eller så men ändå, jag är nöjd som fan! Fast det jag är missnöjd över är att jag inte har börjat tidigare.. Men vafan, jag har ju mått så jävla bra när jag har skitit i allt, det får jag inte glömma! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0