en lördag i bilder

Eftersom jag är kass på att ta bilder annars tänkte jag överaska med en hel dag i bilder!


Bytte om till träningskläderna

Peppade inför veckans hårdaste pass!

fixade iordning "Luncha a la Sandy" !! oppppsss ;)

åt upp den utsökta lunchen! hahaha jag är ett flan (;

Drog till Ope med min darliiiiiing!

åkte till frösön för att umgås med cheyeeeerna Emma, Hanna, Lisa, Lina och Josse!

jag tjatade på att jag ville gå på en promenad hela tiden så tillslut fick jag med mig lisa ut. Vi fick i uppdrag att springa till donken och köpa hamburgare till alla, haha så vi gjorde det. fullt normalt en lördagnatt sådär (;

en skarp och bra bild på lisa i budhusparken, haha :)

hehe jaa det va min lördag!
Och idag ska jag träna först, sen efter maten ska jag va med Lizzie! Det va år och dar sen, så vi har mkt att ta igen! :)

Kommentarer
Postat av: hannam

hahaha titta blickarna på mig och emma , lika borta båda två .. tack för hamburgaren hehe

2010-10-17 @ 13:59:43
Postat av: lenny

snygg du är sandra!

2010-10-17 @ 15:35:05
URL: http://linneachristensson.blogg.se/
Postat av: sandra

haha ni va rätt borta hanna ;) hihi va så lite så, tillåme jag tyckte ju att det var varmt ute :O

2010-10-17 @ 19:17:35
Postat av: sandra

tack sötlenny!

2010-10-17 @ 19:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0