De tre vännerna och Jerry är bäst

Igårkväll blev det tidsbrist som fan! Först va jag ute och sprang, gick väldigt bra faktiskt, och sen vart det sen middag + att jag skulle på bio vid halv 9! Men på nåt sätt hann vi, missade bara lite av bioreklamen men det var skönt!!
Det var jag Rebecca Lisa och Emma som såg filmen Salt. Den va bra, spännande som fan! :) Efter bion gick vi hem och besökte josse! Vi bakade scones och kollade film där med! Det va treflans. Sen sov jag där.
Åkte hem idag ungefär 1. Sen gjorde jag absolut ingenting i 3 timmar... Eller jo jag kollade på De tre vännerna och Jerry i en halvtimme, jävligt värt :) Sen tog jag tag i livet, slängde mig ut på cykeln. Mmh motvind<3 oskönt.

Nu ska jag måla mina naglar som jag har sjutit upp i väldigt många veckor nu!

Måste ju också med stolthet säga att min sockerfria helg har gått grymt! På bion åt jag sockerfritt godis och det va helt okej gott det med! Lite jobbiga stunder kommer ju när man blir erbjuden sötsaker och andra äter, inte ens en smula oboy har nuddat min tunga denna helg. Men jag överlevde ju det med! :D
& min vilodag blir uppskjuten till tisdag tror jag.. Känner att löpning imorgon skulle sitta fint!



Gu va jag är tråkig som aldrig tar några bilder från nåt, ska bättra mej lOoOvAArR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0