83 mils cykling på 9 veckor...

Lever jag ens?
Jag är chockad, och jag vet inte om jag ska tycka att det är bra eller om jag bara ska fundera på hur sinnes jag själv är. Men jag kom iaf på att eftersom jag har använt en grym app nästan varje gång jag har cyklat denna höst, ville jag ränka ut hur långt jag har cyklat allt som allt. Och det blev 83 jävla mil! haha min gräns för att tycka att något inom träning är sinnes är hög, men detta va inte vad jag hade tänkt mig. Men det är klart, jag kör ju ungefär 4,6 mil varje gång och det blir ju ettpar gånger i veckan. Men aa, haha jag börjar fundera på om jag lever ens. För cykling är ju inte det ända jag har hållt på med i höst, rätt mkt löpning och gym också. Och om jag har cyklat 83 mil under dessa 9 veckor, hur mkt blev det inte på sommarlovet då?! :O haha det vill jag kanske inte ens veta :)

Chilla fram till jul?
Jag funderar faktiskt på det. När jag snackar om att chilla menar jag typ att träna 4 gånger i veckan, spinning kanske 2 gånger och gym 2. Det blir inte så många timmar heller. Sandy har funderat ordentligt, kolla!
- min kropp skulle må jävligt bra av att inte träna så mycket som jag gör nu. Jag ska vara ärlig och medge att jag sliter på min kropp som tusan, min kondition är på topp men mina muskler är så nerbrytna så dom orkar ingenting.
- Jag skulle få mer tid för kompisar och skolan.
- Jag skulle tycka att det var roligare att träna om jag inte gjorde det lika ofta.
- Jag kanske inte behöver jobba som ett as för att bli pinnsmal nu, det kan bli vårens problem.

ja det va några bra anledningar va? men shit det är ett stort steg i sandy's liv.. Och frågan är om jag är mogen att ta det? Men jag ska jobba på det i mina tankar så får vi se ;)

Måste visa en bild på en satans god fruktsallad jag gjorde igår!! Jag gillar egentligen inte frukt speciellt mkt, men shit det va skitgött! Och hallon i fruktsallad, mm det är nåt magiskt! :)


Kommentarer
Postat av: lenny

83 mil, hahah du är galen. jag röstar chillaaa :)))

2010-10-26 @ 21:18:45
URL: http://linneachristensson.blogg.se/
Postat av: Paolo Roberto

Du vet vad jag tycker Blomman. Vi har pratat om det här, och att "chilla" finns inte ens på världskartan. 83 mil? Kallar du det mycket? Då har du ingen aning om hur det är att göra lumpen. 83 mil är 1 meter i mina ögon. Om du nu ska bli "fit" så får du fan kämpa. Du ska grina varje gång du går och lägger dig denna höst. Det ska rinna blod från dig efter varje träningspass. Det här är allvar. Blodigt jävla allvar.

2010-10-27 @ 00:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0