fika och spinning!

Igår kväll kom Erica Johanna och Karin hit! Det va mysigt, vi snackade och spelade kort typ :) Sen lite senare gick vi ner till johanna och drack varm oboy och åt chips, också mys!
När jag och Karin gick hem följde jag med henne och jag fick ta över ALLA hennes skräckfilmer!! 27 filmer tror jag att det blev, med bara massa hemskheter! Så be prepared för skräckhelger framöver mina vänner moahaha! ;)

Idag kom mina kusiner m.familj  hit och firade att mamma har fyllt år + fars dag. Jag gjorde det billigt för mig, gav pappa kort på honom som jag hade ramat in. Kort när han ser helt jävla galen ut haha, yes det är min far det, lite mer flippad än de flesta andras pappor hehe...
Sen efter allt fika och grejer åkte jag in på spinning! Åh det va superkul, det va ju evigheter sen jag va på det nu! Dock var det kanske det jobbigaste på länge också, men det va ju bra! Jag kom upp i en puls av 191 vilket jag inte har gjort på allt för länge nu, så passet va nyttigt för mig helt enkelt!
Efter spinningen körde jag lite mage i gymmet också. Jag har ju börjat för fullt med det igen, så vi får se vart det leder hehe.. Jag har försökt att få min syrra att vilja tävla om vem som kan få tydligas magrutor fram till jul, men jag tror inte att hon är på ;)

Nu ska jag måla mina naglar och titta på "ung och bortskämd". Alla snackar ju om det och jag kom på att en kompis som också har sommarställe på smögen snackade i sommras om att hans klass skulle vara med i något program i en serie, och jag tror att det var just i detta! Han bor på Lidingö så det känns som att titteln passar ganska bra in också hehe. Men jag får se om han dyker upp! :)


Jag och min kusin Alexander! Han är en kul liten prick, dock är jag mycket rädd för hans dagisbaciller!! haha

Kommentarer
Postat av: josefin

skräckfilmskväll snart! hehe

2010-11-14 @ 22:14:02
Postat av: lisa

Fiiiin bild! :)

2010-11-15 @ 22:05:18
Postat av: Paolo Roberto

seeexyyyyy girl!!!!!!!!

2010-11-15 @ 22:06:46
Postat av: sandra

tack lisa, både för fin bild från lisa och sexy girl från "paolo Roberto". haha s

2010-11-19 @ 14:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0