surprisedukning!

Kom nyss hem efter en ganska slitsam dag. Förs hade vi matte c prov, och jag har ingen aning om hur det gick men fan jag hoppas som en gud på G.. Sen hade jag hälsopedagogik, vilket kanske inte va så slitsamt men det va inlämning och lite muntligt där. Sen fick man tillbaka proven också, och det hade gått kanoners :) Det är nu det roliga i hälsopedagogiken börjar! Vi ska nu gå in på träning och kost, Jihooooo äntligen! Idag fick vi se en film om det och nästa gång ska vi få läsa på nätet om olika saker som har med det att göra. Sånt som jag själv gör på fritiden ska jag alltså få göra på skoltid, inte illa :D

Efter skolan vart det träning. 11 km löpning, 6 km cykling och lite crosstrainer i slutet. Imorgon ska jag nog vila min utslitna kropp! :)

Vägen hem till Ås idag var förjävla lång! Bussen hann mest bara backa ut så blev jag åksjuk, och det blev värre och värre!! I slutet satt jag och tog djupa andetag för att inte spy, för det hade ju varit lite pinsamt.. Men det gick vägen haha! Jag tror att det var alla kakor som mamma hade bakat som gjorde att jag blev frisk igen när jag kom hem ;)

& nu ska ni få se vad jag just gjorde för att va snäll mot mina päron! EN SUPRISEDUKNING!!

Haha det gällar att skrapa ihop lite pluspoäng ju ;) Jag vet exakt hur dom kommer att reagera när dom kommer hem! Mamma kommer bli rörd och säga att jag är världens bästa eller nåt liknande och pappa kommer garva och säga att jag är en tönt! haha ;)

Mammas freaking hallonkakor som jag hatar att jag älskar... Dom förstör alltid allt, hehe men det är fredag och jag måste fan få lite helgkänsla nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0