springer mot mina mål

Måndagar är väll egentligen en ganska jobbig dag i skolan, men man ska ju ta sig igenom dom också!
Efter skolan vart det löpning. Jag va dock lite trött i början eftersom det vart ett hårt pass på spinningen igår. Men med tiden gick det bra och jag har kommit på hemligheten bakom löpningen nu, att aldrig stanna! Dom brukar säga det på spinningen också, att ju mer man tappar i puls desto jobbigare blir det att komma upp igen. Och väl nu har jag insätt att det är sant! Så jag sprang en mil utan att stanna. Sen tog jag en minut till att hämta andan, sen 5 km till. Det kändes bra, jag hoppas att löpningen ska ge mig en hård knuff mot mina mål! Men jag har långt kvar, en helvettes massa mil framför mig, men det ska jag nog fixa! :)

Veckans träning är såklart redan planerad för länge sen! Vilodag på onsdag, förutom skolidrotten då som aldrig räknas! Sen har jag funderat mycket på att inte äta allt vad socker och fett innebär fram till jul, men det är svårt för socker/fettgalna Sandy... Vi får se om jag mognar så pass ;)

Gorgeoussky_large
eftersom jag är ett flan och aldrig tar några bilder själv så fick jag sno nåt från nätet som beskrev min eftermiddag, fast på ett skönare sätt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0