sånt som bara händer i filmer...

Lite senare på fredagen följde jag med pappa in och tränade, vi körde dock på olika gym eftersom jag hatar hans farliga gym hehe.. Jag sprang och det gick hur lätt som helst. Åh jag älskar den känslan, det kändes som att jag bara flög fram och även fast min puls va jävligt hög var det knappt jobbigt. 9,8 km blev det, inte riktigt en mil eftersom inte tiden räckte till!
Sen på kvällen åkte jag till Josse där även Emma och Lisa var och myste framför idol. Vi bakade scones som vanligt hehe, det passade min sockerfria fredag! Det var dock nära att Lisa lyckades trycka ner lite choklad i min mun, men jag lyckades komma undan i sista sekund! Det är tydligen bra med choklad efter maten enligt Lisa, hmm intressant teori tkr jag!! haha.
I lördags blev det en oplanerad vilodag, jag åkte in och fikade med Rebecca Emma och Lisa istället! Det va himlar så mysigt :) Senare på kvällen kom dom + Josse och Sara till mig. Vi skulle egentligen kolla på skräckfilmer men det blev inte så hehe, men det va superkul ändå! :)

Sen när dom åkte och jag va hemma själv i ett stort mörkt hus var det inte lika roligt längre.. Och det lite mer osköna var alla fruktansvärt läskiga saker som hände utan att det finns något förklaring till det och att jag inte fick tag på mamma och pappa förns halv 4 på natten... Fyfan, jag vågar inte skriva mer om detta för då kanske det kommer tillbaka och börjar förfölja mig!! Men ni får fråga mig så ska jag berätta vilken helvettes natt det blev... Shit min mörkerrädsla är tillbaka........................

Nu till något annat, här är lite av det som jag har införskaffat mig i helgen! :)

Obeservar att jag aldrig i hela mitt liv har haft ett par skor med högre klack!haha. Dom är säkert 2 cm höga vilket egentligen strider mot min vilja starkt. Men det får funka.. Ni får helt enkelt leva med att jag numera kommer gå runt och va 188 cm lång..... Jag spydde just lite......


Jag har dock inte fått dunjackan än men den är beställd!

Sen har jag köpt ett nytt iphoneskal också, och mamma är faktiskt ute på uppdrag att köpa ett till just nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0