lagom är bäst

Idag va skolan chill, slutade strax före 1. Vårt nya schema är ju finfint faktiskt!

Efter skolan gick jag till golds och körde ett hårt och långt konditionspass! Det va skönt, rätt kul faktiskt. Men dock ballade min fot ur? haha fyfan min skyddsängel har dött, det är jag säker på!! Men tur att det är vilodag imorgon!
Jag såg även kanske det värsta jag har sätt i livet mitt idag, ne men ungefär. Det va en tjej på golds, kanske runt 25 år som va så in åt helvette mager så jag fattar inte ens att så magra människor får komma in på ett gym!! Alltså det är ju det sista stället hon skulle va på, hon borde gå raka vägen till McDonalds iställer. Ne men ungefär, stackarn alltså, varje litet ben i kroppen stack ut som fan. Sen sprang hon som en galning på löparbandet i över en timme... Helt sjukt. Jag blev fan påverkad av den hemska synen, så efter träningen åkte jag hem och fikade asmycket, mackor med extra mycket smör och ost!! haha kanske väldigt olikt mig, men seriöst jag vart ju fan rädd.. Och jag tänkte på en grej också, att jag hoppas att folk inte tror att det är mitt mål att bli mager som en sticka. Jag vill bli friskt smal, inte mager. Det är stor skillnad!! 

Från det ena till det andra så har jag hittat en söt fast ful båt jag vill ha! Den kostar bara 6000 och det är så himla värt det även fast den inte är den snyggaste direkt, men jag bryr mig inte för jag vill bara ha en båt som jag kan åka runt mellan olika kända hamnar i Sverige hela somrarna med vänner och bara vara 18 år och leva livet!! åh bara tanken får mig galen!!
Jag har bara ett krav på den som gifter sig med mig, han MÅSTE kunna segla, annars kan han dra haha! 
Klicka för att se nästa bild
Den är gjord för mellan två och tre personer, men vafan man kan ju trycka ihop sig fler än så! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0