jag hatar att jag älskar dig, & jag älskar dig så mycket att jag hatar mig.

Jag sitter just nu och lyssnar på Håkans låt "jag hatar att jag älskar dig, och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig" och äter mammis hallonkakor samtidigt. Texten beskriver verkligen hur jag känner för kakorna!! Haha jobbigt liv jag vet ;)

Igår kväll va jag hemma hos Sara med henne Jenny Karin Filippa och sen Matilda också en snabbis. Vi satt och snackade om allt mellan himel och jord, sjukt mycket minnen både från Ås tiderna och gymnasiet! Supermysigt :) Kvällens händelse var att det började brinna i Saras lägenhet. Och ni som vet hur Sara reagerar bara inför en brandalarmsövning fattar vad jag menar när jag säger att det va rätt darrigt. Jag har nog aldrig slängt mig ut från en soffa så fort. Men men, bra att man är rädd om livet sitt för det vore ju trist att bli av med det hehe ;)

Idag har jag varit på stan och fikat med Rebecca och Sara. Det va gött, sen köpte jag godis också som också smakade väl :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0