jag behövde en dag hemma

Idag stannade jag hemma från skolan, inte för att jag är sjuk utan bara för att jag behövde det. Det va ändå inget viktigt i skolan och efter lite grejer sen igår kände jag att det va lika bra att ta en dag hemma, bara vara och fundera över allt.. Inget jag skriver på bloggen. Sen vore det ju bra om jag kunde plugga en del också, men jag tar det senare isf..

Nu ska jag ta och städa mitt rum, och sen ska jag åka in och träna. Träning är faktiskt den ulitmata kuren när man vill tänka på annat! 

Men imorgon är jag tillbaka i skolan :)

Puss


Kommentarer
Postat av: rebbe

PUSS PUSS! (kände bara för att vara snäll haha)



<3

2010-11-24 @ 19:14:54
Postat av: sandy

sötrebbe du är alltid snäääääll! :)

2010-11-24 @ 19:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0