en mil på löparbandet

Det blev inte mycket sömn inatt, max 6 timmar.. Och så hade vi en lång dag på det som kanske inte blev så lång men iaf, det va jobbiga lektioner som man bara ville stryka bort från schemat! Och sen visste jag att jag skulle springa efter skolan, en mil på löparbandet, fanns inga genvägar. Så just därför så va jag inte speciellt pepp idag! Och egentligen hatar jag när jag är så eftersom jag själv verkligen ogillar negativa människor!! Men man kan inte alltid vara på topp, så äre. Och inatt ska det bli mer sömn så jag är piggare och gladare tills imorgon! :)
Trots att allt allt va blä så gick träningen bra! Bara tanken på att springa inne på samma ställe i 1 timme gör ju att man spyr lite, men det flöt på som fan så det var skönt! :) Jag ska fortsätta att köra på med löpningen nu, bra för konditionen och för formen! ;)

Nu ska jag sätta igång med allt pluggande! Man blir liksom aldrig klar, and I hate it!! Jag som älskar fritid, och skolan dödar allt vad det innebär så fuck off jag vill hoppa över 2an!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0