boxning

Idag hade vi boxning på idrotten & det var superkul även fast jag har Sveriges klenaste armar! Jag hade nog lite fel uppfattning om boxning, tänkte att det bara var för folk som ville bli biff. Men sanningen är att det faktiskt var mycket kondition också! Så jag funderar faktiskt på att testa på boxning på golds, värt ett försök! Och då kanske mina armar skulle komma i lite bättre form också hehe...

Efter skolan åkte jag hem och va lite besvärad över att det var vilodag. Imorse tvekade jag som fan, kändes så himla värt att bara springa typ 30 minuter efter skolan! Men jag var klok, lämnade träningskortet hemma så jag hade inget val.
Men som tur var räddade Karin min vilodag lite iaf, hon drog med mig ut på en promenad. Dock var det gälet kallt så vi gick in till henne efter en mycket kort sväng haha :)

Men nu ska jag fan i mej plugga! Jag måste... Fast jag ska bara ringa och boka in mig på morgondagens spinning först hihi :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0