bilder i massor

Idag var det skola igen. Helt okej ändå med tanke på att jag tycker att detta lov har varit sjukt långt även fast det bara var en vecka! Det va superkul att träffa alla igen!! Jag har ju varit lite socialt undernärd under resan eftersom jag va ensamtbarn, bara araber att hänga med ;)

Men nu har jag iaf laddat över bilderna på datorn så jag tänkte bjuda på lite!


Vi bodde brevid en korallstrand så det var nära och bra till finfin snorkling!


Jag har inte hållt igen på mina intag i veckan direkt!! Ungefär såhär såg mitt matschema ut varje dag: Frukost= munkar med glasyr, chokladyogurt med coco flingor, rostade mackor och coca-cola. Lunch= två gånger per dag bara för att det va så jävla gött, pizza, pommes och coca-cola. Middag= lite olika men mycket lammstek och pommes blev det. Och sen feta efterrätterna också ofc!! :D jag kan verkligen konsten att skita i allt när jag är utomlands ;)


yepp jag saknar mina goda älsklingar!!




deg på stranden varje dag! ;)




Vi åkte på en båtutflykt till Ras Mohammed, en nationalpark ute i röda havet. Snorkling i högsta klass! Det va så himla kul för när vi va i Egypten första gången va i också i Sharm el Sheikh så det vart nästan lite nostalgiskt att komma tillbaka och se allt!!
När vi väntade på att få komma på båten va det en reseledare som stod och pratade med några och det lät ungefär såhär: Folket: det är väldigt fint här! Reseledaren: Ja verkligen! Just på denna plats som vi står på nu bombade dom på för några år sedan! Smart ställe att bomba på om man vill ha ut något av det! Folket: oj shit, ja jo kanske det... HAHA asså vafan så säger man väll inte som reseledare? Snacka om att folk blev stressade!!



Vi snorklade på ett av världens bästa snorkelplatser, näst efter några ställen i stora bariärrevet.

Gött vatten, dom svarta prickarna är fladdermusfiskar!


fråga mig inte vad han hette, ahasfkjsfkajh kanske? haha men han va en snäll typ! :)

nästa stjärna minns jag inte heller namnet på haha! Men jag va lite lack på han under veckan eftersom han va så sjuuukt jobbig haha, men det är väll så det ska va ;)


Men nästa stjärna minns jag helt klarn namnet på: James, min käre vän från Kairo!! åh skönare snubbe får man ju leta efter, hur kort som helst och bara gled runt och levde livet! Han hade en tvillingbror också så jag visste inte alltid vem av dom jag va med haha.. Även fast jag bara kännde James i en vecka va han sjukt öppen och hade lite deep-talk med mej! Det va jättejobbigt att säga hejdå till honom, han grät jättemycket stackarn! Men han va dock väldigt pepp på att jag skulle komma ner själv om några månader och bo hos honom där! haha ja vi får väll se hur det blir med det hehe.. Ne men jag saknar iaf James och hoppas jag får träffa han nån fler gång i livet mitt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0