ge mej tur

Imorgon är det sista dagen på fotbollsskolan som är seriös, sen är det bara avslutningen kvar! åh skönare :)

Idag är det inte en träningsfri dag, och inte sockerfri heller :) Nee, för nu sitter jag och svullar godis medans jag väntar på att få skjuts till golds!

Ikväll blir det frösön, treflans! :) Får se om jag orkar ta cykeln, men det borde jag ;)

Föresten ser det mörkt ut med Smögenresan, biljetterna kostar ju skjortan och det verkar mest va jag som är pepp på att åka tidigare.. Jag vill dö... Jag bröt ihop som fan igår, låste in mig på toan och grät tills jag inte orkade mer, hehe. Lite töntigt kanske men åhh. Jag ska prata med mamma idag för sista gången. Sen är det kört.. Håll tummarna för mig! Men om jag inte får åka ner får jag väll se det från den ljusa sidan, det blir mer tid med kompisarna här hemma och... aa... det va väll typ det ända? haha fuck :P Men det är ändå en viktig anledning till att stanna hemma så jag får tänka på det isf :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0