!

Jobbe gick bra idag med, väldigt lättsamt :) Ungar är ju fan unika! Jag fick en täckning av Nora, Terese berättade för mig att hon inte snusar(känns bra med tanke på att hon inte riktigt har åldern inne, 7 år) och Mathilda va tvungen att vila nästan hela tiden för hon hade simskola sen. haha sjuka ungar :P

Efter jobbet blev det bikini i solen. Va faktiskt riktigt varmt på min altan :) Där njöt jag timme efter timme!

Efter maten klippte jag gräs, skönare pegnar :) träningskåt som jag är vart jag tvungen att... ne ska jag säga det? okej döda mig inte... Jag hade plusklockan för att se hur just gräsklippning va i tema "träning". Jo men fan, helt okej bra! haha jag har en seriös hjärnskada som fortfarande är okännd :)

Nu ska jag ut och cykla. Cyklingen igår gick föresten bra, ny rekordtid på Ås-Vallsundsbron-Ås. 6 minuter bättre tid, + att det blåste förjävla mkt så den tiden ska ner ännu mer :D Mötte min spinningtränare också, haha hon tkr nog att jag är störd :P

Föresten ska jag och min syrra kolla på tågbiljetter till Göteborg sen. Ahhh det är för bra för att vara sant om det inträffar!! Asså snälla kära gode nån gör mej till den lyckligaste på jorden och säg att allt går vägen! För isf åker jag och min sis ner till Smögen nästa vecka. Ni som känner mig vet hur mkt jag skulle kunna dö för att få va där en hel vecka längre i sommar!! Och själv med Caroline också. åh jag vill gråta, det måste gå igenom! Gu va töntig jag är, men jag kan inte hjälpa att jag älskar den där jävla ön över allt annat på jorden!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0