typiskt sandy

Igår struntade jag i träningen.. Va ute med johanna och njöt av den fina sommarkvällen istället. Och sen kom David senare på kvällen så vi va också ute ett tag. Jag kände verkligen inte för träning. Jag klagade lite till mamma och hon försökte prata lite seriöst med mig, sa att jag inte får träna om jag inte vill det för då är jag en anorektiker som tvångstränar. Så jag hade kul istället, så som det ska va :)

Att strunta i träningen nån gång sådär fast man har planerat in den tkr jag är okej. Men idag efter maten hade jag planerat in träning och jag funderade på att strunta i den även denna dag. Inte okej. Men som tur va så tog jag tag i det, drog ut ändå. & det gick skitbra! Det gick lätt, det va varmt i luften och allt känndes bra :) Jag körde Vallsundsbron-Torvalla tillbaka. Jag hade planerat att träna två timmar men jag hann hem tidigare så då gjorde jag det ni andra kommer hata mej för, haha! Jag dumpade cykeln på gården och drog ut och sprang resten av tiden som va kvart! haha men det va skönt. Jag måste verkligen gå iväg och fixa sulor eller något till mina skor nu så jag kan springa långt utan att få skav. Skulle va drömmen!
När jag kom hem fixade jag lite fruktgrejs, nej det va inte min middag! Bara lite "efterträningföda" sådär :)

Vattenmelon och persika! Jag brukar inte tycka att frukt är speciellt gott, äter det bara ibland för att det är nyttigt. Men det finns faktiskt frukter som även jag kan längta efter! :) Vattenmelon skulle jag ju kunna leva på!

& sen blev det ju såklart loka citron till det! haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0