tröttis

Trevlig dag! Det va lite knepigt väder men man kunde bada ändå :) Sen när solen tittade fram va det varmt och skönt. Trots alla ungar som skrek och hoppade runt somnade jag ute på lövsta. Skönt som fan. Jag älskar att sova ute, det känns så hälsosamt på nåt sätt :P

När jag kom hem klippte jag gräs åt min far. Vi hade lite löneförhandling och konstigt nog kom vi överens! haha.
Sen har jag även klippt på området. Det är bra för min ekonomi när det både regnar och blir sol sen, för då växer gräset snabbare! haha

Drömmen nu skulle va att duscha och sen gå och lägga sig och sova 100 år. Jag är så sjukt trött!! Men jag tror faktiskt att jag måste träna först.. Sen borde jag börja packa för jag kommer inte hinna göra det sen.. Hej läggdax 3 och upp 7, detta håller inte! haha men vad gör man?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0