träningsfri dag?

När jag kom hem från Josse idag var det födelsedagsfirande hemma också. Bullar, kakor, godis och tårta. Jaa det är ju sommarlov nu så dieterna är som bortblåsta! Fast imorgon ska jag faktiskt ha en "sugarfree day". Nej inte för att jag tror att jag kommer bli smalare av det, utan för att det faktiskt är hälsosamt att ha det ibland. Och för att jag vill kunna va en sån som kan leva utan allt skit, fast jag vet att jag egentligen inte kan det..
Och egentligen borde jag ha en träningsfri dag imorgon också eftersom det va länge sen jag hade nån vilodag nu. Men träningen i helgen har gått så bra så det är trist att lägga ner för en dag nu, haha. 
Hoppas att det blir bra väder imorgon så man kan bättra på brännan lite :) Sen måste jag även hinna med att klippa gräs, kanske träna då(fast kanske inte), och lite annat. Har ganska många jag ska träffa för lite umgänge också så hoppas jag hinner med det! Jag trodde verkligen att jag skulle hinna både jobb, träning och vänner/pojkvän nu när det är sommarlov men det är svårt att hinna med allt tyvärr... Men man får avverka lite i taget ;)


Va länge sen jag skrev nåt om min träning så jag kan ju slänga in en sammanfattning om dagens!
*Träningstyp: 2 typer av crosstrainer, roddmaskin och löpning
* längd på passet: 1 timme och 50 minuter
* maxpuls: 182
* förbrännda kcal: 1311

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0