The frozen island girls!

Igår vart det såndär jobbig tidsbrist igen! Vaknade vid 12, det behövde jag verkligen! Efter det åkte jag in på stan, köpte present till min syster som hade fyllt år och sen tränade jag. Efter det tog jag bussen hem och packade sovgrejer och fixade mig på väldigt kort tid och sen åkte jag ut till Frösön. Även denna kväll spenderades hos Josse. Hon fyller år idag så det vart lite firande där :) Emma Lisa och Jacki hade kommit hem från Spanien, bruna och fina. Vi åt middag, sen godis, chips och även denna kväll bakade vi cornflakesgrejs. Mmh gött :)
När Jonna Jacki Lisa och Emma hade gått kollade jag Rebecca och Josse på barnen i bullerbyn. Väldigt mysigt, jag vill va en av dom ungarna! Men vi kollade inte så länge för Rebecca blev plötsligt less och bestämde att vi skulle lägga oss, haha! Vi somnade kanske runt 4 eller nåt.
Sen klockan sju skulle Rebecca upp och hennes kära mobil började spela kollolåten! haha skönt att vakna till ;) Men sen somnade jag och josse om och sov tills min mobil ringde vid halv 12.

Det visade sig att Lisa hade talang på det här med gitarr, haha skönt! ;)

Rebecca och Lisa drog hem och bakade nån "hårtårta"(haha) under kvällen! Men den va god!

cornflakesbakverken! Underbara dom me!

yes allt va bra helt enkelt! :)

Emmzih!

Lisa och Donna!

haha sköna allsånger!


Kommentarer
Postat av: rebbwe

ÅH sista bilden <3 haha....

2010-06-21 @ 20:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0