tar det från början

Har varit fullt upp nu så jag har inte hunnit sittar vid datorn alls. Så jag tar allt från början :)
I onsdags hann jag med allt jag skulle, väldans bra :)

Igår blev det ingen spanska. Jag skrev till Solle att jag skulle till hälsocentralen höhö :) Sen hade vi brännboll mot andra klassen, gick som väntat :P Efter lunch smet jag och Vanja hem. Det va faktiskt jättefint väder och jag va tvungen att åka hem om jag skulle hinna allt! ja :) Så jag la mig på studsmattan när jag kom hem. Bikinin va på och spotify lika så. Lite störigt att grannarna håller på att bygga om, lite störiga ljud och så. Haha jag måste berätta en sak som va så töntigt! Det va två killar i kanske 20 års åldern som va där och sen ropade den ena ba"hörru bruden i bikini, min kompis undrar vad du heter". Det såg ut som att hans kompis tyckte att det va rätt pinsamt, haha bögar :) 
Efter solstuden fick det bli chill träning, cykling. Sen fixade jag mig inför klassfesten som jag skriver om i näst inlägg! ;)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0