sommarlov & tidsbrist

Idag var det första dagen på fotbollsskolan. Min och Olivias grupp va ganska lugn så det va skönt :)
Efter det cyklade jag hem, åt lunch och massa kakor!
Solen tittade faktiskt fram lite så jag passade på att sätta mig ute, jobba på brännan! Jag är sån som blir brun väldigt snabbt, men sen går det även bort snabbt. Så jag måste se till att underhålla brännan! haha visst låter det som att jag har stora problem? ;)
Nu ska jag ut och klippa jättemkt gräs(för att få upp min ekonomi igen) sen måste jag hinna träna också. Shit hur ska jag hinna? :O Sen ska jag ju till David ikväll också. Jag får nog hoppa familjemiddagen och slänga i mig nåt själv sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0