min hundgård!

Vädret blev inte lika fint som lovat idag, men det är helt okej ändå. Ganska varmt och sol lite ibland. Jag har fixat iordning på min balkong som ni ser på bilden. Det vart ju asbra, skönt att dega ute :) Blev som en liten hundgård! Haha tur att inte mamma ser detta för då skulle det bli jobbigt för mej ;) Ligger i min bikini för att få lite sommarkänsla och lyssnar på Håkan, gillare! :)




Jag har föresten sockerfri dag idag. Med tanke på allt jag åt igår va det ett måste även fast det är sommar! Så ni som tror att mina svulldagar består av ett äpple och lite vatten, kolla på detta. En vanlig tisdag också!
* Glass i tre omgångar. Först packetglass och chokladsås, sen en glassbåt, sen glass på donken.
* Godis i massor. Först massa skit som vi har hemma, sen på stan.
* Tårta som vart över sen i söndags.
* Kakor som vart över sen i söndags.
* Okej mat borde inte räknas, men jag va sjukt mätt hela dan för jag åt så jävla mkt mat hela tiden också!

Ikväll ska jag först träna, tror det blir cykel. Sen kommer David hit och sover över! Han är hemma från Göteborg nu :) ska bli mys att träffa han igen!


Kommentarer
Postat av: saraaa

sandy :) när jagf kommer hem från peace så kan vi väll hoppa? :D om du inte är i skagen då, men för det vore väldigt bra alltså för jag vill hoppA och träffa dej :) vad weard att jag skrev det här på din blogg.. haha :)

2010-06-24 @ 01:30:03
URL: http://picknickpojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0