jag är en jojobantare!

Jag har kommit på en grej. Jag är ju ett bra exempel på en jojobantare! Eller jag har iaf varit. Fast jag vill inte kalla det för bantare men dethär med jojo stämmer bra in på mig! Och det ska jag ändra på till hösten.
För er som kanske inte vet vad en jojobantare är så är det en som först går ner i vikt och sen upp igen, som en jojo alltså. Inte för att jag har gått upp och ner hela tiden men jag har verkligen haft jojoperioder med både maten och träningen. Speciellt med maten, ena dan har jag försökt att överleva på morötter och andra dagar jag jag bara ätit mig mätt på godis. Träningen har jag väll hållt ganska jämt iaf, men ofta har jag tränat för länge för att orka i längden.
Jag ska alltså försöka ta lärdom av detta till hösten. Jag ska träna lagom mkt hela tiden och sen ska jag inte svälta mig själv ena dan och svulla den andra, utan försöka att hålla det mer jämt hela tiden. Vi får se hur jag lyckas med det. Senare problem ;)

Dom närmsta veckorna kommer iaf min kost att se ut ungefär såhär! Mmm smakar västkusten och sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0