igår

Igår hade jag ingen tid allt för datorn, ganska skönt ändå :)
Jag tog en välbehövlig sovmorgon, förlåt Soledad.. Dagen va inte sådär överdrivet slapp, hade redovisning i både svenska och engelska. Men skönt som fan att det är gjort nu för jag har inget kvar i skolan nu! Nu har mitt psyke tagit sommarlov på allvar. Vi har ju lektioner kvar, men jag tänker faktiskt inte jobba, för jag vill inte :)
Vi fick även tårta igår på NEU. PÄRONTÅRTA(matilda) haha. Det va lite fult för ingen trodde på mig när jag sa att det såg ut som pärontårta. Dom flesta trodde att jag hade hittat på det, att det inte ens fanns något som hette pärontårta. Därför var det lite extra skönt när det faktiskt va just PÄRONTÅRTA! haha. Filippa trodde dock att det va EU tårta eftersom någon hade tagit biten där det stod N, haha blondieeeee! ;)

Efter skolan vart det träning, gick ungefär som det brukar så jag ska inte klaga!
Efter träningen åkte jag hem, åt kakor och sen direkt på bussen in till Rebecca på frösön. Vi käkade god middag ihop och sen hjälpte jag henne med matten. Sen vart det konsum och godis med josse emma och lisa också! treflanssssss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0